Internetový obchod www.sperky-aurea.cz, prodejce originálních šperků Swarovski, Vám pomocí tohoto blogu zprostředkuje téměř přímý kontakt se šperkem, abyste si lépe dokázali představit jeho provedení a proporce. Za celý tým se těší na Vaše komentáře Martina.

středa 1. října 2014

Jemné vánoční nuance, protože u nás už klepou na dveře :-)

Dobré dopoledne všem
 


Po pěkně dlouhé době, po kterou jsem se neozvala, jsem zpět v plné silé a s košíkem plným omluv :-). Budiž mi polehčující okolností, že po celou dobu pilně pracujeme na nových kolekcích, nových webech a na leckdy ne zcela příjemných provozních záležitostech. Bohužel jsem se letos několikrát přesvědčila o tom, že kdo nic nedělá, nic nezkazí. Ale snad už jsou všechny ty nepříjemné situace pro letošek za námi! :-)

A protože jsem měla včera silný pocit předvánoční atmosféry / zapálili jsme v kamnech a františka :-) /, rozhodla jsem se dneska Vánocemi pozlobit i Vás.


 Zdá se Vám to předčasné? I kdepak, říjen je na krku a u nás už makáme na vánočních objednávkách a vybíráme z nové kolekce to nejlepší, co by se Vám mohlo hodit.



Svícen na fotce je na jednu čajovou svíčku, hvězda je oboustranně osázena krystaly a bude ve dvou variantách - rhodiovaná a zlacená. 
Bude skvělou pozorností pro kamarádku, maminku, případně jako milý dárek při vánoční návštěvě přátel či příbuzných. 
Jistě jim udělá radost a světlo svíčky, které se bude odrážet a zrcadlit v kamenech hvězdy vytvoří skutečnou vánoční atmosféru.




Dalším oblíbeným vánočním dárkem jsou pera a USB.

Konečně jsme docílili navýšení kapacit USB na 8GB a 16GB z původních 4GB.
Upozorňuji, že i velmi oblíbená USB pera se letos prodávají v nové variantě s 8GB USB.

Souprava na fotce je z nové řady, pera zde budou ve variantě rhodiované, zlacené a zlacené růžovým zlatem. 
Podle toho bude uzpůsobeno i USB. 

Vše je baleno klasicky do modré krabičky s průhledným vrškem. Moc pěkný a praktický dáreček.



Kromě těchto krásných, vánočních drobností pro Vás právě chystáme novou kolekci Podzim / Zima 2014. Jsou v ní samé krásné šperky a bude jich tentokrát opravdu hodně :-). Nevěděla jsem, co vybrat, tak jsem vzala skoro všechno. Tentokrát ale v menším počtu kusů od šperku, nabídka je tedy široká, ale kousků bude jenom pár.

Během týdne budou na stránkách, těšte se!


Krásný den přeje Martina




Žádné komentáře:

Okomentovat